Artikler

Velkommen til ETX brukerstøtte

Dette interaktive kundeservicesenteret har som mål å hjelpe deg med å finne raske svar på spørsmålene dine, enten du har generelle spørsmål om trading eller spesifikke spørsmål om handelsplattformene våre. Du kan søke med spesifikke nøkkelord eller etter relevante emner. Vi legger stadig til og oppdaterer svar, så se jevnlig etter vår nyeste og oppdaterte brukerstøtte.

TILBAKE

Artikler

  • Er Appen Kompatibel Med Nettbrett Som Kjører Android?

    Denne appen kan brukes på nesten alle Android-enheter, men den er laget for smarttelefoner som drives med Android.  Vi anbefaler at du laster ned Android 4.0 eller nyere.

    Les mer
  • Hvordan Installerer Jeg MT4 På Mac?

    Følg vår trinn-for-trinn-veiledning​.

    Les mer
  • Slik Finner Du Din Totale Gevinst Eller Tap På En Posisjon

    For å vise den totale gevinsten eller tapet for en posisjon, må du se på kolonnen G/T i fanen Åpne posisjoner for den aktuelle posisjonen.

    Les mer
  • Hva Betyr «Error Fep» ?

    Du må laste ned nyeste versjon av Flash Player for å kunne vise plattformen på datamaskinen din.

    Les mer
  • Kortet Mitt Ble Avvist. Hvorfor?

    Når du foretar innskudd hos oss, må kortet som brukes ha samme registrerte adresse som den adressen du har registrert hos oss.  Hvis adressene dine er like og dette er første gang du bruker kortet hos oss, anbefaler vi at du kontakter banken for å si fra til dem om at du planlegger å foreta innskudd hos oss. Iblant kan banker avvise det første innskuddet, for å gjennomføre en sikkerhetssjekk med deg som kortholder. 

    Så snart du har kontaktet banken din, vil de fjerne sperren. Da vil du kunne gjennomføre transaksjonen.

    Les mer
  • Diagrammene Mine Virker Ikke, Hva Skyldes Det?

    Hvis du bruker Google Chrome kan en årsak til at diagrammene dine ikke virker være at popup-sperren din begrenser tilgang. Du kan ikke starte et diagram i et nytt vindu mens du bruker Google Chrome, fordi Chrome tolker det nye vinduet som en popup-reklame, og derfor blokkerer det. 
    Du kan forhindre dette ved å følge trinnene nedenfor:  
     
    Klikk på meny-knappen øverst til høyre i Chrome-nettleseren. 
    Velg alternativene for å generere en ny fane 
    Klikk på  Under the Hood  
    Klikk på   Content  settings og velg deretter  Manage Exceptions  , som du finner i delen
    Pop-ups  
    Legg til ?trade.etxcapital.com? som et unntak. 
    Lukk vinduet for å avslutte

    Les mer
  • Jeg Ser Ikke Alle Markedene På MT4-Plattformen Min

    For å kunne vise alle markedene på MT4-plattformen din, må du klikke på «Symbol»-boksen på plattformen din, deretter høyreklikke på musen og velge «Vis alle», så vises hele oversikten over markeder.

    Les mer
  • Jeg Har Problemer Med Å Søke Om En Konto Via Nettet

    Ring +47 23 96 21 19 eller send e-post til customer.service@etxcapital.com

    Les mer
  • Hvorfor Har Min Forespørsel Om Uttak Blitt Avbrutt?

    Det kan være flere årsaker til avbruddet. Vi sender deg en e-post når vi avbryter, for å bekrefte årsaken.

    Les mer
  • Hvor Lenge Lagrer Dere Diagramdataene?


     

                      Lengde av periode                                                                    Lagringsperiode 

      

    Tick-data og tidsperioder på under 1 minutt                                         1 dag 

    Tidsperioder på 1 minutt - tidsperioder på 5 minutter                       2 dager 

    Tidsperioder på 5 minutter - tidsperioder på 30 minutter                 2 uker 

    Tidsperioder på 1 time - tidsperioder på 4 timer                             Flere måneder 

    Tidsperioder på 1 dag eller mer                     Siden markedet ble opprettet på ETX Capital-plattformen

    Les mer
  • Hva Er Kursene Som Vises I Tradingboksene?

    Kursene er de angitte prisene for aktiva. Merk at kursene vil tilbyr ikke alltid gjenspeiler de nøyaktige markedsprisene og kan variere med opptil et par pips. Kursene vi presenterer i tradingboksene på hjemmesiden vår, er prisene vi er villig til å selge opsjonene for.

    Les mer
  • Hvordan Åpner Jeg En Meta Trader 4-Konto?

    Hvis du allerede har konto hos oss, trenger du bare å logge deg på og velge alternativet «Legg til MT4-konto». Hvis du ikke har konto hos oss, klikker du på «Registrer deg nå» og velger Meta Trader 4 som plattform.

    Les mer
  • Handels Sikkerhet

    Vi bruker det internasjonalt aksepterte sikkerhetssystemet Secure Sockets Layer (SSL). Dette systemet krypterer alle betalinger med kreditt- og debetkort over nettet. Systemet fungerer automatisk, og du får umiddelbart beskjed hvis nettleseren din ikke støtter det.

    Les mer
  • Fargene På Kursene På Tradingplattformen Vår

    Grønt betyr at prisen har økt, mens rødt betyr at den har falt.

    Les mer
  • Slik Konverterer Du Valutasaldoen Din

    Daglig valutahandel konverteres til standardvalutaen din etter midnatt (rundt 2 GMT), fra søndag til torsdag. Hvis du ikke vil at valutasaldoen skal omregnes automatisk, må du melde fra til oss på forhånd, og deretter kontakte oss hver gang du vil at en saldo skal konverteres.

    Les mer
  • Tilbyr Dere Garanterte Stop-Loss?

    Vi tilbyr ikke garantert stop-loss på enkelte markeder. Denne fasiliteten krever et ekstragebyr, som vises på handelsbekreftelsen etter at den er valgt.

    Les mer
  • Kan Jeg Ha Mer Enn Én Konto Hos Dere?

    Kunder kan ha mer enn én konto hos oss, for eksempel én konto for hver tradingplattform vi tilbyr. Du kan ha opptil fem konti hos oss. Ytterligere konti må gjennomgås av samsvarsavdelingen vår.

    Les mer
  • Hvor Mye Av Kampanjen Min Har Jeg Tjent?

    Ring +47 23 96 21 19 eller send en e-post til customer.service@etxcapital.com for å få vite når kampanjen utløper.

    Les mer
  • Kontakt Oss

    Du kan sende en e-post eller ringe med informasjonen på kontaktsiden vår​.

    Les mer
  • Jeg Kan Ikke Logge Meg På Mobilapplikasjonen. Hvorfor?

    Vær oppmerksom på at mobilapplikasjonen skiller mellom små og store bokstaver. Vi ber først om at du sørger for at påloggingsinformasjonen din angis med riktig bokstavtype, uten symboler eller ekstra mellomrom.

    Les mer
  • MT4-Grafene Mine Vises Som «Venter På Oppdatering»

    Du trenger bare å trekke og slippe et av tradinginstrumentene ned i diagramboksen, så vises det aktuelle diagrammet. 

    Diagrammene vises som «Venter på oppdatering» helt til du har fullført prosedyren ovenfor.

    Les mer
  • Tilgjengelige Aksjer På Plattformen Vår

    Du kan finne aksjen du vil trade ved hjelp av søkefeltet på tradingplattformen, eller du kan vise hele listen med aksjer vi tilbyr ved å klikke her -  http://www.etxcapital.co.uk/market-range/shares/

    Les mer
  • Hvilke Typer Konti Tilbyr Dere?

    Her på ETX Capital tilbyr vi et stort utvalg av plattformer. Gå til siden Plattformer.

    Les mer
  • Hvordan Setter Jeg Inn Penger På Metatrader 4-Kontoen Min?

    Når du har logget på, må du klikke på knappen «Sett inn penger» og følge anvisningene på skjermen.

    Les mer
  • Hvordan Overfører Jeg Penger Mellom Kontiene Mine?

    Du kan be om overføring ved å sende en e-post til customer.service@etxcapital.com og bekrefte kontonumrene for overføringer, sammen med beløpet, fødselsdatoen og adressen din.

    Les mer
  • Hva Er Kontoinformasjonen Til ETX Capital?

    Du finner vår bankkontoinformasjon i delen «Sett inn penger» på siden Din konto på plattformen din.

    Les mer
  • Slik Legger Du Inn En Handel

    Klikk på Call hvis du tror at prisen på aktivaen vil øke ved utløpstiden, eller Put hvis du tror den vil synke. Tast inn beløpet du vil trade for, og godkjenn. Handelen kan avbrytes ved å klikke på avslutt-ikonet, når som helst før handelen er godkjent.

    Les mer
  • Kan Jeg Foreta Innskudd Med Kortet, Bankkontoen Eller E-Walleten Til En Annen Person?

    Merk at vi bare kan godta innskudd på kontoen vår fra en bankkonto eller kreditt-/debetkort som står i ditt eget navn.  Vi godtar ikke betalinger fra tredjeparter.

    Les mer
  • Tilbyr Dere Skattedokumentasjon?

    Vi kan gi deg en kontoutskrift for en spesifisert tidsperiode. Utskriften er en generell kontoutskrift, ikke spesifikt for skatt.

    Les mer
  • Hva Gjør Jeg Hvis Iphone- Eller Ipad-Appen Ikke Virker?

    Hvis dette ikke løser problemet, må du avinstallere applikasjonen og laste den ned på enheten på nytt.

    Les mer
  • Har Dere Kampanjer?

    Vi har en rekke kampanjer for kundene våre.  Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte din Account Relationship-manager.

    Les mer
  • Har Du GleMT Brukernavn Eller Passord?

    For å få påloggingsinformasjonen din må du gå til påloggingssiden til ETX Capital. Du må da klikke på «Glemt passord», ved siden av brukernavnet eller passordboksen, for å hente informasjonen din. 
      
     
    Bruk denne lenken til å hente passordet -  https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword 

    Les mer
  • Hva Er MT4-Serverens Navn?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Hvia du er usikker på hvilken server du bør bruke, må du kontakte kundeservice på +47 23 96 21 19 eller customer.service@etxcapital.com

    Les mer
  • Slik Endrer Du Diagrammets Stil

    Åpne et diagram ved hjelp av søkefeltet eller ved å klikke på markedet 
    Klikk på diagram-ikonet for å generere et nytt diagramvindu 
    Klikk på Diagrammer og deretter Type for å velge diagramstil.

    Les mer
  • Slik Legger Du Inn En Ordre Som Skal Åpnes

    Klikk på fanen Ordre for å generere vinduet Ny ordre  
    Velg nivået du vil kjøpe eller selge for  
    Juster de gjenværende delene i henhold til dine spesifikasjoner 
    Klikk på Plasser for å bekrefte ordren som skal åpnes

    Les mer
  • Kan Jeg Bestille To Posisjoner I Motsatt Retning I Det Samme Markedet?

    Selv om det er mulig å kurssikre handler under visse forhold på MT4-plattformen, har vi generelt sett ikke noen funksjon som lar deg åpne to posisjoner i motsatt retning i det samme markedet med samme utløpsdato.

    Les mer
  • Hva Er Binære Opsjoner?

    Med binærhandel får traderen mulighet til å velge mellom to ulike mulige utfall for et spesifikt produkt (i det vanligste formatet, hvorvidt et gitt produkt vil øke eller synke i verdi); selv om de som handler binære opsjoner i praksis har mulighet til å foreta flere valg om utfallet for handelen. Til forskjell fra mange andre former for handel kan du med binære opsjoner ikke tape mer enn du betalte for handelen, og den potensielle gevinsten/tapet er gitt når kontrakten inngås. Når det er sagt, har du mulighet til å avslutte en handel før det angitte utløpstidspunktet, og da blir gevinst- eller tapsnivået høyere eller lavere enn du opprinnelig forventet.

    Les mer
  • Hvordan Gir Jeg Fullmakt?

    Du må be oss om et fullmaktskjema, ved å sende en e-post til customer.service@etxcapital.com eller ved å ringe +47 23 96 21 19.

    Les mer
  • Tar Dere Betalt For Uttak?

    ETX Capital tilbyr hver kunde fem uttak for alle beløp over ​kr500 i løpet av en kalendermåned, uten behandlingsgebyr. Men på grunn av gebyrene ETX må betale for behandling av uttak fra bankene, vil kunder som tar ut penger mer enn fem ganger i løpet av denne tidsperioden belastes kr50 for hvert påfølgende uttak – kunder belastes ikke retroaktivt for de første fem.
    Merk at uttak under kr500 også belastes kr50. Kunder belastes kun én gang, hvis uttakene deres samsvarer med begge kriteriene ovenfor.

    Les mer
  • Hvilken Dokumentasjon Må Jeg Fremvise For Å Få Betalt Til En Annen Kilde?

    ETX Capital vil kun betale tilbake til en annen kilde hvis det ikke er mulig å betale til originalkilden.  Når ETX Capital har bestemt at det ikke er mulig å sende pengene tilbake til den opprinnelige kilden, vil kundeservice ta kontakt med deg for å forklare deg hvilke dokumenter som trengs.
    Sørg for at kontoinformasjonen din er oppdatert, for å unngå forsinkelser i kontaktprosessen.

    Les mer
  • Her Dere Opptak Av Webinarene?

    Noen av webinarene våre tas opp og kan vises på opplæringssiden.

    Les mer
  • Hvorfor Kan Jeg Ikke Foreta En Handel?

    Du har ikke nok penger på kontoen din, du prøvde å trade utenfor åpningstidene eller prisen du prøver å handle for er ikke lenger gyldig.
      
    Hvis ingen av disse mulige årsakene er tilfelle, kan du kontakte oss på customer.service@etxcapital.com eller på nummeret som du finner på ditt lokale nettsted.

    Les mer
  • Hvilke Systemkrav Stilles For Metatrader 4?

    Klientterminalen kan drives med alle operativsystemer fra Microsoft Windows – XP eller nyere.  Vi anbefaler at du bruker siste versjon av Microsoft Windows når du bruker MT 4-kontoen din.  Videre trenger du en prosessor som støtter SSE-instruering for betjening.

    Les mer
  • Slik Legger Du Til Eller Fjerner En Indikator I Diagrammet Ditt

    Klikk på fanen Studier på diagrammet. Velg den relevante indikatoren og de relevante innstillingene, klikk på Kopier og lukk, så vises indikatoren på diagrammet.

    Les mer
  • Maksimal Avtalestørrelse

    Maksimal avtalestørrelse kan avhenge av hvilken plattform du bruker. Generelt kan du legge inn avtaler av alle størrelser, forutsatt at du har tilstrekkelige midler til å dekke marginkravet for handelen. Hvis du ikke kan angi avtalen på nettstedet vårt, kan du kontakte oss på nummeret som er angitt for din lokale nettside. Under eksepsjonelle markedsforhold kan maksimal avtalestørrelse endres.

    Les mer
  • Slik Redigerer Du En Ordre Som Skal Åpnes

    Åpne ordreboken. 
    Klikk på Rediger ved den relevante ordren, for å åpne vinduet Rediger ordre. 
    Foreta de ønskede endringene og klikk på Rediger for å bekrefte dem.

    Les mer
  • Hvordan Åpner Jeg Konto?

    Klikk på «Søk nå», velg plattformen(e) du vil søke for og fyll ut det nettbaserte søknadsskjemaet.

    Les mer
  • Hvordan Registrerer Jeg Et Nytt Debet-/Kredittkort På Kontoen Min?

    Når du har logget på kontoen din, må du klikke på «Sett inn penger» 
    Registrer kreditt-/debetkortet ditt ved å fylle ut skjemaet som vises 
    Klikk på «Foreta innskudd til kontoen din» 
    Du får da velge om du vil lagre kortinformasjonen ved å klikke på boksen «Lagre kort».

    Les mer
  • Hva Skjer Hvis Jeg Vil Foreta Et Uttak, Men Debet-/Kredittkortet Jeg Brukte Til Innskuddet Har Utløpt?

    De fleste kortutstedere godtar tilbakebetalinger til et utgått kort, da de har arkivert informasjon for det gyldige kortet som erstattet det.  Selskapet vil prøve å returnere uttaket og kommer tilbake til deg hvis utstederen nekter å godta betalingen.

    Les mer
  • Hva Gjør Jeg Hvis Kreditt-/Debetkortet Mitt Blir Stjålet, Eller Banken Jeg Satte Inn Pengene Fra Legges Ned?

    I slike tilfeller krever vi et brev fra banken din som bekrefter at kontoen er avslutttet, eller at kontoen er avsluttet på grunn av tyveri. Vi vil da trenge en bankbekreftelse fra deg for den alternative kontoen du vil at pengene skal settes inn på.

    Les mer
  • Hvis Jeg Sender Pengene Til Kontoen Min I En Annen Valuta, Hvilken Kurs Regnes De Om Til?

    Hvis du sender oss penger i en annen valuta enn kontoens basisvaluta, veksler vi dem til spotraten ved utgangen av foregående handelsdag, med rimelighet utregnet av oss. Merk at hvis denne prosessen er nødvendig, vil det ta lenger å kreditere innskuddet til handelskontoen din. Vi er ikke ansvarlig overfor deg for eventuelle omvekslingstap som følge av slik konvertering.

    Les mer
  • Jeg Må Sende Kontaktinformasjon Til Samsvarsavdelingen, Hvordan Gjør Jeg Det?

    Ring +47 23 96 21 19 eller send en e-post til customer.service@etxcapital.com for å be om dette.

    Les mer
  • Hvilken Opplæring Tilbyr Dere?

    Vi har et stort utvalg av opplæring på ETX Capital, inkludert webinarer, seminarer og et avansert utdanningskurs. Disse er GRATIS for alle kontoinnehavere hos ETX Capital.

    Les mer
  • Hvorfor Kommer Jeg Ikke Inn På Webinaret På Nett?

    Sørg for at du har nyeste versjon av Windows Media player Hvis du fortsatt ikke får tilgang til webinaret, kan du kontakte oss på +47 2396 2119

    Les mer
  • Hvordan Foretar Jeg Uttak Fra Kontoen Min?

    Logg på kontoen din. Deretter må du gå til «Din konto» og klikke på «Uttak». Du blir da bedt om å angi beløpet du ønsker å ta ut. Når du har sendt forespørselen, vil uttaksteamet vårt behandle forespørselen.

    Merk at vi ikke kan foreta betalinger til tredjeparter. For å beskytte mot økonomisk kriminalitet, kan det hende vi spør deg om ytterligere informasjon/dokumentasjon, før vi behandler uttaket ditt.

    Les mer
  • Hvorfor Kan Jeg Ikke Logge På MT4-Kontoen Min På Plattformen Jeg Har Lastet Ned?

    Det kan være flere årsaker til at du ikke kan logge deg på kontoen din. Vi ber først om at du sørger for at påloggingsinformasjonen angis med riktig bokstavtype, uten symboler, og at du prøver å logge deg på via Live MT4-serveren -mt4live01.etxcapital.com eller mt4live02.etxcapital.com

    Les mer
  • Hvordan Fjerner Jeg Kort Fra Kontoen Min, Slik At Jeg Kan Legge Til Et Nytt?

    For å kunne fjerne noen av kortene du har registrert, må du ringe +47 23 96 21 19 eller sende en e-post til customer.service@etxcapital.com

    Les mer
  • Hvorfor Ble Posisjonen Min Plutselig Lukket?

    En stop eller limit du valgte for posisjonen din har blitt nådd og utført. Posisjonen din ble lukket på grunn av en margin call. Hvis tallet for «Penger tilgjengelig for handel» er negativt, må du foreta innskudd på kontoen eller lukke den aktive posisjonen. Dersom du ikke foretar deg noe, vil vår risikoavdeling lukke (eller delvis lukke) posisjonen for deg. Eventuelt kan du ha handlet på en differansekontrakt, og utløpsdatoen er nådd. Du kan ringe oss før kontrakten utløper, for å ta kontrakten videre til neste utløpsdato.

    Les mer
  • Våre Diagrampakker

    Plattformen vår tilbyr ulike visningsformer, med en rekke tegneverktøy. Du kan også legge til en rekke ulike studier og lagre innstillingene dine. Klikk på diagram-ikonet for et marked Klikk på fanen Diagrammer og deretter på Type for å angi ønsket visningsstil.

    Les mer
  • Når Tilbakestilles Diagrammene?

    De daglige strekene på diagrammene tilbakestilles automatisk ved midnatt, lokal markedstid. For eksempel vises de daglige strekene for SP 500 - Daily rolling fra midnatt til midnatt (New York-tid).  For daglige prisendringer:  Daglige prisendringer aktiveres ved midnatt, London-tid. Alle prisene er basert på den offisielle stengetiden til det underliggende markedet.

    Les mer
  • Minste Avtalestørrelse

    Minste avtalestørrelse er angitt på handelsbekreftelsen for markedet.

    Les mer
  • Hva Er Formålet Med Limit-Ordre?

    En ordre for kjøp eller salg av et produkt når det når en bestemt pris. En limit-ordre legges inn når du vil handle til en annen pris en den som er angitt for øyeblikket. Tradere bør huske at limitordre kan utføres til en annen kurs enn den forventede, i situasjoner med ekstrem volatilitet, når markedene ikke beveger seg jevnt. Merk at stop-loss- og limit-ordre ikke er garanterte, med mindre annet er avtalt.

    Les mer
  • Hva Er Belåning?

    Belåning gjør det mulig å ta store posisjoner for et mindre beløp, kjent som «marginkravet». Det betyr at du bruker gjeld til å supplere en investering. Beløpet er det mulige forholdet mellom gevinst og tap, og marginkravet ditt. Belåning er årsaken til at tapene dine kan overgå innskuddene. Derfor kan en posisjon med en høyere grad av belåning føre til større gevinst eller tap enn det opprinnelige, lille investerte beløpet. Økt belåning medfører økt risiko.

    Les mer
  • Hva Er Finansieringsgebyr Over Natten?

    • Aksjer, indekser, handelsvarer: 
    Total posisjonsstørrelse x 3,5 % / 365 – La oss ta Barclays som et eksempel. 
    Total posisjonsstørrelse (eksponering) - £10 000 x 3,5 % (Libor + 3) = £ 350 / 365 = 95 pence per dag i finansiering. Merk at over helgen belastes du bare én gang, men kursforskjellen vil være større, da du ruller posisjonen over 3 dager, ikke bare én. 
    For eksempel: 
    Renteberegningen er basert på valutaene i handelen du har åpen. ETX-gebyret er basert på og beregnet utfra den underliggende valutakursen kl. 8. Begge legges deretter til størrelsen på posisjonene du har åpne, og overnattenrenten debiteres eller krediteres som en oppføring på kontoen din, daglig, for alle åpne posisjoner. 

    Overnatten-finansiering komer fra betalingsgebyrene som må betales for å opprettholde en åpen posisjon i de underliggende interbank-valutamarkedene, det som ofte kalles Tom/next (lån i morgen / neste dag), «swap» eller «swap-poeng»), dvs. det er et marked i swaps som kan handles og som beveger seg sammen med renteforventninger og tilbud og etterspørsel, på samme måte som spot-markedet beveger seg, selv om short-daterte swaps handles på høyre side av kurven og har svært små kursforskjeller/«pips», ofte nede i 5 eller 6 desimaler
    Merk også at de underliggende markedskursene for swap endres, og er ikke faste, så gebyrene kan variere og endres, og når faktorene som brukes til å finne dem endres, mens ETC-gebyret er fast, på 0,0054%. Dette er konkurransedyktig, sammenlignet med andre markedsaktører. Overnatten-finansiering kan samles opp eller belastes, avhengig av handelens retning og hvilket instrument det handles med.

    Les mer
  • Hvilken Tid Vises På Nettstedet?

    Tidssonen er satt til Greenwich Mean Time (GMT +0.00). Den er synkronisert med markedets tid

    Les mer
  • Betaler Jeg Skatt Av Gevinsten Min?

    ETX Capital kan ikke gi råd eller informasjon om skatt. Du er ansvarlig for din egen skatt, hvis aktuelt, i landet du bor i. Ta kontakt med lokale myndigheter for ytterligere informasjon.

    Les mer
  • Hvorfor Har Dere Fjernet Kampanjetilbudet Mitt?

    Kampanjen kan ha utløpt, eller den kan ha blitt fjernet hvis du har tatt ut eller flyttet penger ut av handelskontoen din. Vil du ha mer informasjon, kan du lese vilkårene for kampanjer.

    Les mer
  • Hvordan Avbryter Jeg Et Uttak?

    For å avbryte uttaksforespørselen må du ringe +47 23 96 21 19 eller sende en e-post til withdrawals@etxcapital.com

    Les mer
  • Hvordan Installerer Jeg MT4?

    Følg vår trinn-for-trinn-veiledning​.

    Les mer
  • Hva Betyr «Prisvalideringsfeil»?

    Når plattformen viser meldinger om prisvalideringsfeil, som f.eks. at prisen ikke lenger finnes, har dette å gjøre med internetthastigheten på enheten som brukes og/eller at det er stor volatilitet i markedet du handler i. Vi anbefaler at du minst har en opplastingshastighet på 1Mb og en nedlastingshastighet på minst 2Mb. Hvis du søker på nett, vil du finne flere ulike nettsteder der du kan teste enhetens hastighet helt gratis. 

    Hvis opp- eller nedlastingshastigheten din er betydelig høyere enn det vi anbefaler som minstekrav, ber vi om at du melder fra til oss, slik at vi kan undersøke dette for deg. Hvis hastighetene er lavere enn anbefalt, foreslår vi at du bruker en bedre internettilkobling mens du trader.

    Les mer
  • Hvorfor Laster Ikke Tradingplattformen Min?

    Hvis tradingpattformen ikke fungerer, må du logge på med en annen nettleser enn den du har brukt. Hvis det ikke virker, må du sjekke at personvern- og sikkerhetsinnstillingene i browseren du bruker er satt til middels eller lav. Hvis du fortsatt ikke kan logge deg på tradingplattformen, må du starte internettilkoblingen på nytt.  Hvis du har fulgt disse trinnene og tradingplattformen fortsatt ikke virker, må du ringe  +47 23 96 21 19 og snakke med en av våre kundestøttebehandlere.

    Les mer
  • Din Gevinst Hvis Opsjonen Utløper In-The-Money

    En vellykket investering får gevinst i henhold til prosentdelen som vises for det spesifikke tilbudet du vil handle. Hver opsjon viser sin egen utbetalingsprosent.

    Les mer
  • Put Og Call Opsjoner

    Put viser nedadstigningen prisen kan ta.  Hvis du tror at prisen på en aktiva vil synke ved utløpstidspunktet, klikker du Put.
    Motsatt betyr Call opp - hvis du tror prisen på en aktiva vil øke ved utløpstidspunktet, klikker du Call.

    Les mer
  • Slik Åpner Du Et Diagram I Et Nytt Nettleservindu

    Klikk på ikonet for å gå til nytt vindu, som du finner øverst til høyre i diagramvinduet

    Les mer
  • Lagre Diagrammene Våre

    Klikk på diagramikonet for det relevante markedet. Du kan spesialtilpasse diagrammet ved å bruke fanene øverst og på venstre side av vinduet. Klikk på fanen Innstillinger og klikk på Lagre diagraminnstillinger.

    Les mer
  • Slik Finner Du Minste Tillatte Stop-Avstand For Et Marked

    Klikk rett på det relevante markedet, eller bruk søkefeltet 
    Klikk på  Handle  for å generere en ny handelsbekreftelsen 
    Klikk på Avansert og sjekk stop-avmerkingsboksen 
    Bruk ned-piltasten for å senke stop-nivået 
    Hvis du ikke kommer nærmere stop-nivået, har du nådd minste stop-avstand

    Les mer
  • Penger Tilgjengelig For Trading

    Du kan regne ut hvor mye du har tilgjengelig for handel ved hjelp av følgende formel; likvideringsverdien minus marginen du trenger for å åpne handler. Hvis tallet er positivt, er dette beløpet du har tilgjengelig for handel. Hvis det er negativt, er dette beløpet du må sette inn før du har penger tilgjengelig for handel.

    Les mer
  • Hvordan Åpner Jeg Demokonto?

    For å opprette en demokonto går du inn på forsiden, og skroller ned til bunn av siden, under Min Konto, velg Demo og følg instruksjonene.

    Les mer
  • Hvorfor Tar Det Lenger Tid Å Ta Ut Penger Enn Å Sette Dem Inn?

    Når du foretar innskudd, velger selskapet å gi deg umiddelbar kreditt på tradingkontoen din, selv om overføringer gjennom mange betalingssystemer krever mye lengre tid. Når vi betaler ut penger, prøver vi alltid å behandle kundeuttak i løpet av to virkedager, men i enkelte tilfeller kan denne prosessen ta lenger tid. Vi kan heller ikke påvirke hvor fort banken eller kredittkortets behandlingssystem sender pengene til kontoen din. Hvis pengene ikke er mottatt i løpet av syv virkedager, bør du ringe kundestøtte, så vil vi prøve å spore betalingen(e) på dine vegne. For å beskytte mot økonomisk kriminalitet, kan det også hende vi spør deg om ytterligere informasjon/dokumentasjon, før vi behandler uttaket ditt, noe som kan bety at prosessen tar mer tid enn vanlig.

    Les mer
  • Hva Er Maksimalt Innskuddsbeløp?

    Denne informasjonen finner du på siden betalinger.

    Les mer
  • Hvor Lang Tid Tar Det Før Innskuddet Mitt Er Inne På Tradingkontoen Min?

    Tidsskalaen for innskudd avhenger av hvilken betalingsmåte du har brukt. Du finner utfyllende informasjon på siden betalinger.

    Les mer
  • Kan jeg sette kontanter inn på kontoen min?

    Vi godtar ikke kontantinnskudd, på grunn av AML-regler.

    Les mer
  • Når Utløper Kampanjetilbudet Mitt?

    Ring +47 23 96 21 19 eller send en e-post til customer.service@etxcapital.com for å få vite når kampanjen utløper.

    Les mer
  • Hvordan Gjør Jeg Krav På Kampanjetilbudet?

    Ring +47 23 96 21 19 eller send en e-post til kundebehandleren din for å diskutere hvilke kampanjer du er kvalifisert for.

    Les mer
  • Hvordan Oppdaterer Jeg Personinformasjonen På Kontoen Min?

    Ring +47 2396 2119 eller send en e-post til customer.service@etxcapital.com for å oppdatere personinformasjonen din. I enkelte tilfeller kan vi trenge mer informasjon eller dokumentasjon fra deg.

    Les mer
  • Slik Viser Du Tradinghistorikken I Metatrader 4

    Klikk på fanen Kontohistorikk i terminalboksen 

    Spesifiser tradinghistorikk ved å høyreklikke i boksen Kontohistorikk, og velg tidsperiode

    Hvis Terminalboksen ikke er synlig, klikker du på CTRL + T for å åpne den.

    Les mer
  • Hvilke Mobilenheter Støtter Dere?

    Du må bruke mobilapplikasjonene vi tilbyr for å kunne få tilgang til kontoen din fra mobilen. Du kan laste ned applikasjonene fra Apple App Store eller Google Play Store.

    Les mer
  • Hvor Returneres Pengene Mine Når Jeg Foretar Uttak?

    For å minimere faren for at tjenestene våre brukes til hvitvasking av penger, kan selskapet bare refundere pengene dine til samme konto eller kilde som den de opprinnelig ble mottatt fra.  Selskapet kan ikke betaler andre enn deg, kontoinnehaveren.
    Selskapet kan ikke betale uttak i kontanter eller med sjekk.

    Les mer
  • Hvilke Betalingsmåter Tilbys?

    Vi tilbyr en rekke betalingsmåter. Du finner mer informasjon på siden betalinger.

    Les mer
  • Hvorfor Ble Ordren Om Å Åpne Utført På Feil Nivå?

    Iblant er det umulig å gjennomføre stop- eller limitordren din til nøyaktig den prisen du spesifiserte.  Dette kan skje når markedet beveger seg svært fort eller har svært lav likviditet. I slike tilfeller kan ordren gjennomføres på et annet nivå enn du spesifiserte.  Denne nivåforskjellen kalles tilbakegang og avgjøres av oss på et rettferdig og rimelig grunnlag. Med mindre annet er avtalt, må du huske at stop-loss-ordre ikke er garanterte. Se våre brukervilkår for videre informasjon.

    Les mer
  • Hvorfor Fortsetter Kursen Å Endres Før Jeg Har Foretatt Et Valg?

    Markedssvingninger påvirker vår automatiske kursmotor, som viser kurser i sanntid. I tillegg kan du avbryte handelen hvis du ikke fikk akkurat den kursen du ønsket å handle på.

    Kursanalyse indikeres av blinking når prisen endres. Prisen blir grønn når den øker, og rød når den synker.

    Les mer
  • Hva Er Minste Kontoinnskudd?

    Minsteinnskuddet er £100 eller tilsvarende i en annen myntenhet.

    Les mer
  • Hvorfor Ble Posisjonen Min Lukket På Et Annet Nivå Enn Min Forespurte Stop Eller Limit?

    Iblant er det umulig å gjennomføre stop- eller limitordren din til nøyaktig den prisen du spesifiserte.  Dette kan skje når markedet beveger seg svært fort eller har svært lav likviditet.  I slike tilfeller kan ordren gjennomføres på et dårligere nivå enn du spesifiserte. Denne nivåforskjellen kalles tilbakegang og avgjøres av oss på et rettferdig og rimelig grunnlag. 
     
    Merk at stop-loss- og limit-ordre ikke er garanterte, med mindre annet er avtalt.

    Les mer
  • Hva Er Utbytte?

    Hvis du har en long-posisjon i markedet, får du 100 % av utbyttebeløpet, ganget med innsatsen din. - Hvis du har en short-posisjon i markedet, debiteres du for utbyttebeløpet ganget med innsatsen. Pengejusteringene på kontoen din reflekterer prisendringen for det underliggende markedet.

    Les mer
  • Vil ETX Capital Ekspedere Uttak Til Skrill/Neteller Eller Andre E-Wallets?

    ETX Capital betaler originalbeløpet som ble satt inn fra en e-wallet til Skrill, Netteller og alle andre tilgjengelige e-wallets, men bare dersom du opprinnelig brukte disse kildene til å sette inn pengene på kontoen din. I enkelte tilfeller kan vi ordne gevinstutbetaling til e-wallet-kontiene dine. Kontakt kundestøtte for videre informasjon.

    Les mer
  • Hva Er Tilbakegang?

    Forskjellen mellom nivået på en ordre og den faktiske prisen den blir utført for.  Dette kan forekomme i perioder med større volatilitet, for eksempel ved økonomiske kunngjøringer eller ved markedets åpnings-/lukketid.

    Les mer
  • Hvilke Valutaer Tilbyr Dere På Tradingplattformen?

    MT4-konti kan åpnes i GBP, USD eller EUR. Trader Pro-konti kan åpnes i alle de største valutaene, hvis du har en spesifikk forespørsel, kan du kontakte kundestøtte på +47 23 96 21 19 eller sende en e-post til Customer.Service@ETXCapital.com

    Les mer
  • Last mer